حساب بانکی تسویه میتونه هم در اپل و هم در گوگل به اسم شخص دیگری غیر از سازنده اکانت باشه. در گوگل پلی خود مرچنت و اطلاعات اون وریفای و KYC میشه، و سازنده اولیه اکانت خیلی مهم نیست.
آیا از علی نادعلیزاده سوال دارید؟
همین الآن عضو شو و به صورت ناشناس یا عمومی سوالتو از علی نادعلیزاده بپرس!

موقعی که Sign by google رو فعال میکنید، گزینهای هم موجود هست که شما کلید خودتون رو بدید بهش. امتحان نکردم اما احتمالا بتونید کلید اصلی خودتون رو بدید که گوگل باهاش امضا کنه.
https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/7384423?hl=en۱۲۷
البته برای تست نسخه جدید،... (More)

روش تشخیص آی پی مشکلاتی دارد که دو مورد مهم آن موارد زیر هستند:
- محدودهی آی پیها خرید و فروش میشوند و تا مدتها در دیتابیسهای آنلاین برخی آی پیهای ایرانی به کشور رومانی متعلق بود.
- برای تشخیص بر مبنای... (More)


یکی از خوبیهای این که اپ فارسی و انگلیسی یکجا باشند این هست که آمار دانلود و نظرات ۵ ستاره فعلی که روی نسخه فارسی دارید روی اپ اصلی که قصد انتشار بین المللی دارید وجود دارد و تاثیر مثبت... (More)

برای دریافت درآمد دلاری، مبالغ کم رو میتونید در حسابهای شخصی هم دریافت کنید اما به محض اینکه بانک مورد نظر شخص شما به پول وارد شده به شکل درآمد نگاه کنه، اون شخص مجبور میشه که مالیات پرداخت کنه... (More)

در مورد رژیم غذایی، توجه و استفاده از سیستم سوخت و ساز قدیمیتر بدن تحت عنوان «کیتو» خیلی میتونه به تمرکز و سلامت شما کمک کنه که من بیش از یکسال هست ازش استفاده میکنم. همچنین توجه به تاثیرات میزان... (More)

ما از سال ۹۴ که اقدام به ثبت شرکت کردیم، تقریبا با تمام مواردی که گفتید دست و پنجه نرم کردیم. از چیدمان ساختار مالی قابل قبول برای بیمه و مالیات بگیرید تا قرارداد با شرکت تپسل که نیازمند مفاصا... (More)

این رو بهتره دوستانی که با بنیاد بیشتر در ارتباط هستند پاسخ بدهند اما تا جایی که میدونم بازیهای موبایل که به کافه بازار ارسال میشوند به صورت خودکار تحت بررسی ESRA قرار میگیرند و رده بندی به انها داده... (More)

برنامه نویس و گیم دیزاینر در توانایی حل مساله, هوش ریاضی و اسکریپت نویسی اشتراکات زیادی دارند که این قضیه مهاجرت از برنامه نویسی به طراحی بازی را سادهتر میکند. اما همزمان جنس خلاقیت مطرح در طراحی بازی, طراحی روایت... (More)

دو نوع هزینه سر به سر میشه برای هر کاری تعریف کرد، یکی بازگشت سرمایه کلی هست که یعنی جمع سرمایه ای که از اول کار تابحال خرج شده برگرده، که این رو معمولا روی یک الی ۳ سال خوبه... (More)

میتونید برای جذب کارآموز با واحد آموزش دانشکدههای مهندسی کامپیوتر و دانشگاه هنر هماهنگ کنید که بتونید اطلاعیه تون رو روی برد اونها بچسبونید. توی فصل کاراموزی بسیاری دنبال شرکتهایی هستند که اونها رو پذیرش کنند.
اگر فضا دارید میشه... (More)

ما در نشر بازی GT: Speed Club۱۸۷ که تولید استودیو Kingcode است، حدود نه ماهی هست که وارد فاز بین المللی شده ایم، نکتهای که برای ما بسیار کارساز بوده است، استفاده از روشهای ایجاد ترافیک ارگانیک و ASO است... (More)

ما از هر دو حالت کار تجربه خوب و بد داشته ایم، برای پروژه پرسیتی که آرت به صورت برون سپاری انجام میشد، پیدا کردن کسی که بتواند درخواستهای کارگردان را انجام بدهد و ارتباط موثری برقرار کند کمی وقت... (More)

علاوه بر پاسخ امیرحسین, نکتهی دیگری که مهمه این هست که بعد از مدتی ممکنه میزان ارزشی که تیم توسعه یک بازی ایجاد میکنند (از نظر تغییر و ایجاد رشد) به نسبت هزینه ای که نگهداری نیروی انسانی و تیم... (More)

ما معمولا تلاش میکنیم که کارهای گرافیکی پروژه در یک خط موازی پیشبرد خودش رو داشته باشه و روز به روز بهتر بشه اما در همون لاین اختصاصی هم کارهای گرافیکی و انیمیشنی رو با توجه به تمرکز فعلی پروژه... (More)

بازی پرسیتی:
روز ۱ : ۴۸ درصد
روز ۷: ۱۸ درصد
روز ۳۰: ۸.۵ درصد
میانه مدت نشست کاربر: ۲.۷ دقیقه
میانگین ۱۱ نشست در روز به ازای هر دستگاه