سلام میخواستم بدونم اگه کسی راجع به فرآیند های serialization و data encoding و delta compression تو بازی های multiplayer اطلاعاتی کامل و جامعی داره لطف کنه و توضیح بده یا اگه منبع کامل و جامعی میشناسه معرفی کنه.
۳۶
C# programmerدارای تسلط نسبی به یونیتی و علاقه مند به net code و ساخت بازی های تحت شبکه
همین الآن عضو شو و به صورت ناشناس یا عمومی سوالتو از هاشم کلان بپرس!
سلام میخواستم بدونم اگه کسی راجع به فرآیند های serialization و data encoding و delta compression تو بازی های multiplayer اطلاعاتی کامل و جامعی داره لطف کنه و توضیح بده یا اگه منبع کامل و جامعی میشناسه معرفی کنه.
سلام میخواستم بدونم راهکار شما برای مدیریت component هایی مثل game manager(که شرط برد و باخت و یا چیز های دیگه در اون هست) یا UI Manager(که ممکنه ui مختلف یا رفتار مختلف داشته باشه) در هر game mode جدا چی هست؟
مثلا یک بازی FPS رو با mode های مختلف
capture the flag, free for all, team death match در نظر بگیرید.