سلام ، ما با nakama یک بازی رو داریم پیاده سازی میکنیم یک بازی تخته ای ترن بیس هست الان مشکلی که من دارم تو بخش هندل کردن socket هست ، برای چک کردن اتصال چه کاری رو پیشنهاد میکنید ، آیا گرفتن ping از سرور هر 1 ثانیه کار درستیه ؟؟؟ سوال دوم اینکه اگه سوکت برای ثانیه قطع بشه کاربر از بازی Leave میخوره ، چه راهی بهتر برای چک کردن اینکه ما هنوز داخل یه بازی هستیم یا نه ؟؟ ما از authoritative multiplayer استفاده میکنیم ، با تشکر
سلام ، ما با nakama یک بازی رو داریم پیاده سازی میکنیم یک بازی تخته ای ترن بیس هست الان مشکلی که من دارم تو بخش هندل کردن socket هست ، برای چک کردن اتصال چه کاری رو پیشنهاد میکنید ، آیا گرفتن ping از سرور هر 1 ثانیه کار درستیه ؟؟؟ سوال دوم اینکه اگه سوکت برای ثانیه قطع بشه کاربر از بازی Leave میخوره ، چه راهی بهتر برای چک کردن اینکه ما هنوز داخل یه بازی هستیم یا نه ؟؟ ما از authoritative multiplayer استفاده میکنیم ، با تشکر
من کجام؟ اینجا کجاست؟
در جامعه بازیسازان ایران میتونید در مورد هر موضوعی سوال کنید، به سوالای بقیه جواب بدید و تجربهتون رو به اشتراک بگذارید!
هنوز هیچکس جوابی نداده.