بزار قبلش یه سوال ازت بپرسم. بهینه سازیهای دیگه رو انجام دادی؟ اگه بازی سه بعدیه پیشنهاد میکنم از universal pipeline renderer استفاده کن (یه سرچ کنی پیداش میکنی) دوم اینکه اگه ساختمون هارو اسپان میکنی از object pooling استفاده کن و همینطور رنجشون رو چک کن و اگه خیلی دور شدن ابجتشو غیر فعال کن ک الکی کار نکشه.
حواست باشه از get component هم توی ریل تایم تا جایی ک میشه استفاده نکن، اول بازی بگیر نگهش دار
و اینکه اگه ابجکتهای ۳ دیت زیادن از MeshCombineWizard استفاده کن، کارش اینه ک ابجکتهایی ک ازشون چندتا توی سین هست رو یکی میکنه و هرکدوم فقط یه بار رندر میشن .
اگه لایت هم زیاد داری و داینامیک نیستن بیک(bake) کن.
جاب سیستم واسهی همچین بازیهای گوشیی خیلی زیادیه. باید بازی رو اپتیمایز کنی ک احتمالا مشکلت با این چیزایی ک بالا گفتم حل بشه،