برو به محتوای اصلی
سوال
۲ ماه پیش پرسیده شده

سلام دوستان. وقت بخیر، میتونید یک مقدار درمورد unity Jobs برای من توضیح بدید طوری که درکش کنم، یه سری آموزشهاشو دیدم ولی دقیقا نمیدونم چجوری ازش استفاده کنم، من یک شهر بزرگ دارم و برای افزایش فریم ریت نیاز دارم که ساختمانها با استفاده از Jobs طوری ایجاد بشن که فریم ریت افزایش پیدا کنه، نمیدونم درست گفتم یا نه، مثلا الان فریم ریت بازی رو موبایل 50 هست میخوام تا 80 - 90 یا بیشتر بره با job، اصلا میشه؟ امیدی هست به این job؟ در آموزشها خیلی ساده توضیح میدن و من هم همونارو پیاده میکنم ولی میخوام مثلا یک لیست باشه که ساختمانهامو بندازمون داخل اونها و اون لیست با Job کار کنه و فریم ریت بازی با Multithreading بره بالا

من کجام؟ اینجا کجاست؟

در جامعه بازی‌سازان ایران می‌تونید در مورد هر موضوعی سوال کنید، به سوالای بقیه جواب بدید و تجربه‌تون رو به اشتراک بگذارید!

بزار قبلش یه سوال ازت بپرسم. بهینه سازی‌های دیگه رو انجام دادی؟ اگه بازی سه بعدیه پیشنهاد میکنم از universal pipeline renderer استفاده کن (یه سرچ کنی پیداش میکنی) دوم اینکه اگه ساختمون هارو اسپان میکنی از object pooling استفاده کن و همینطور رنجشون رو چک کن و اگه خیلی دور شدن ابجتشو غیر فعال کن ک الکی کار نکشه.

حواست باشه از get component هم توی ریل تایم تا جایی ک میشه استفاده نکن، اول بازی بگیر نگهش دار

و اینکه اگه ابجکت‌های ۳ دیت زیادن از MeshCombineWizard استفاده کن، کارش اینه ک ابجکت‌هایی ک ازشون چندتا توی سین هست رو یکی میکنه و هرکدوم فقط یه بار رندر میشن .

اگه لایت هم زیاد داری و داینامیک نیستن بیک(bake) کن.

جاب سیستم واسه‌ی همچین بازی‌های گوشیی خیلی زیادیه. باید بازی رو اپتیمایز کنی ک احتمالا مشکلت با این چیزایی ک بالا گفتم حل بشه، 

سوالات مشابه