راهکارها می تونن بلند مدت و کوتاه مدت باشن .
کوتاه مدت(ماهیانه)
مثل انجام دادن پروژه های دیگران، ساخت بازی های کژوال که ساختشون کمتر از 1 هفته زمان می بره (که البته خیلی به درآمد نمیرسن یا احتمالش کمه)، برگزاری آموزش و درآمد از شهریه که این رو توصیه نمی کنم ولی اگه خوب پیشببرید میتونید 2منظوره آموزش و کارآموزی و استخدام باشه .
انجام دادن پروژه های غیر بازی که این اگه تیمتون کوچیکه وهمه تخصص صرفا بازی سازی دارن نرید سمتش ولی خوب بیشتر این درآمد ها خیلی محدود هستن
طولانی مدت
توسعه بازی رو آموزش بدید به تعداد زیادی کار آموز و با پشتیبانی که به آنها ارائه می دهید درصدی از فروش نهایی رو بردارید (تعداد زیادی پروژه کژوال یا 1 پروژه بزرگ) .
تجربه بالا کسب کنید و با شرکتهای(افراد) خارج از ایران همکاری کنید چون در آمد دلاری خیلی بهتره .
می تونید فارق ازبازی سازی اگر تخصص کافی دارید نقطه های تاریک بازی سازی رو روشن کنید.
به عنوان مثال در حال حاضر بازی های ایرانی سروری برای بازی چند نفره در داخل ایران ندارن . بتونید اینچنین سروری تهیه کنید بدون شک درآمد ساخته میشه .
اگر ادیتور خوب فیلم توی گروهتون دارید می تونید در آمد از یوتوب با قرار دادن آموزش ها (اگر بخواید انگلیسی باشه (حتی زیرنویس) باید خاص تر باشه آموزشتون از چیزهایی که وجود دارن و بیشتر فیلم های جذاب بسازید در کنار محتوای غنی )
فارق از سوال:
در کل بازیسازی مثل اغلب بیزینس ها ممکنه به شکست هایی منجر بشه و به درآمد نرسه به نظرم قبل از انجام پروژه با تیم به یک نتیجه برسید که اگر این پروژه شکست خورد یا پیروز شد (به درآمد رسید یا نرسید ) برنامه بعدی شما چیه .