برو به محتوای اصلی
۹ ماه پیش پرسیده شده

آیا یک آبجکت برای پیدا کردن آبجکت های نزدیک اطرافش، راهی به غیر از لوپ زدن روی کل آبجکت های موجود و چک کردن فاصلش با اون ها داره؟(به غیر از تریگر کردن) راهی برای نوعی پارتیشن بندی آبجکتا بر اساس پوزیشنشون وجود داره؟ یا الگوریتم خاص و بهینه تری؟ که راحت تر هر شی به اشیا نزدیکش دسترسی داشته باشه؟ اگر تعداد اشیا زیاد باشه و هر شی بخواد این کارو انجام بده، روش معمولی سنگینه

من کجام؟ اینجا کجاست؟

در جامعه بازی‌سازان ایران می‌تونید در مورد هر موضوعی سوال کنید، به سوالای بقیه جواب بدید و تجربه‌تون رو به اشتراک بگذارید!

سوالات مشابه